_bugle_m123 çok normal bir durum hatta 14-15 haftalarda gelmeye başlıyor bazı annelerin sütleri. Vücudumuz artık süt üretiyor bebeğimiz için kötü bir şey değil yani 😊 ama göğsünüzle süt gelsin diye uğraşırsanız hem doğumu tetikliyor hem de ilk gelen kolostrom sütü o yağlı sarı süt yani çok az oluyor ve bebeğimiz için çok kıymetli o yüzden göğsünüzle uğraşıp sütünüzü getirmeyin çünkü bebişinize lazım olacak o süt