Kızlar ben bir lohusa geceliği aldım hastanede giymek için. Emzirme özellikli. Fakat bunun göğüs kısmının pedi falan yok. E emzirdikten sonra napıcam ben? Odada ailem falan olcak. İnce bir kumaş zaten göğüslerim meydanda resmen 😂 bu gecelikler için ayrıca bir göğüs pedi falan mı almak lazım? Ya da bunlar için ayrı bir sütyen? Bu gecelikleri nasıl giyiyoruz hastanede?