Kızlar normalde adetimi günü gününe 28 günde olan bir insanım bugün adet olmam gerekiyor henüz olmadım eşimde kürtaj sonrası benim gibi çok etkilendiği için test yap hemen dedi yaptım negatif gebelik olsa bile gözükmeyebilir mi daha sonrasında gören oldu mu bilgilerinizi yazar mısınız