Eslemim34
Canım benimkinin kilosu 37 de 2800dü ama 1 hafta geride demişti doktor ölçümleri,haftasına göre düşük değildi kilosu ama geride deyince tedirgin oldum,bende eski postları okurken bir kaç kişiden nesquikli süt iç yazısını okudum her sabah kahvaltıda büyük bir bardak nesquikli süt içtim,kaşar peyniri yedim 38de 3ün üstüne çıkmıştı.Şeker sıkıntın yoksa dene istersen ama kilolu olması anlam ifade etmiyor sağlıklı olması önemli diyorlar🤷🏼♀️