3babymom Suleyalcn ben de kıza hamileyim 14 haftada kesinleşti ama tabi en doğru sonuç için 16 haftayi bekleyin
sila_01 KIZLAR Bİ BAKAR MISINIZ BANA DA ÖNCE KIZ SONRA ERKEK DEDİ BAYRAMDAN SONRA TEKRAR Bİ BAKALIM DEDİ İLK GEBELİK OLDUĞU İÇİN ÇOK HEYCANLIYIM 🤷♀️🥰
3babymom Rabia49 önce erkek diye ikilemde kalmıştım ama kız hissiyatim baskın geldi valla 😂 hakkınızda hayırlısı olsun