12.haftada doktorumuz kız gibi dedi 14. Haftada doktor değiştirdim eşime tahmin varmı diye sordu eşim de rüyamda erkek gördüm erkek hissediyorum diyince babalar ne hissederse %100 çıkar dedi doktor. Sorduk cinsiyetini şuan küçük göremeyiz dedi sonra birden gördüm dedi söyledi biraz hurafelere inanıyor gibi geldi ve güvenemedim doktora sizin bir tahmininiz varmı
