pazartesi günü sezaryen oldum salı günü öğlen hastaneden çıkış yaptım lazım olanlar ise
Bebek için
1 tane hastane çıkışı alt üst şeklinde hemşireye verilen
1 tanede eve gelirken giydirecek olduğum tulum
15 adet bez
1 tane alt açma örtüsü
3 tane battaniye
Benim için
3 tane gecelik
çıkış kıyafeti
terlik
6 tane göğüs pedi
2 tane hasta bezi
4 tane depend
gold granül kahve
1 tane emzirme sütyeni
bir büyük valiz hazırlıyarak gittiğim hastanede sadece bunları kullandım 😂