OOzii Msym benim kesem 5 haftalikken Minnacıkti milletin 20mm iken benim 4 mm di yeni oluşuyordu canım 920 çıkmıştı kanda 4 mm. Kese saka gibi :) herkeste farklı 6+3 te kalbini duyduk şükür darisi size ınsallah olumsuz düşünmeyin lütfen 🙏
Annesininportakali53 Esmaben valla tekrar kan vermek yıpratıcı doktorun 1 hafta sonra görünür demiş bende öyle yapmıştım adete 6 gün kala öğrendim bir daha kan vermedim adet günü gittim yani 1 hafta sonra kesem göründü kan vermekte insanı yıpratıyor
Esmaben Msym Yok canım ilk verdim 270 cıktı işte doktorumda 1 hafta sonra gel görünür diyince direk ona giderim dedim bi daha kan vermeye gitmeyi düşünmüyorum
Msym Esmaben bende bi kalgün araya koymayı istiyorum salı giderim acildeki 313 bi hafta snra bdha kan ver ona göre git dedi doktora
Msym Esmaben ya banada acildkei dedi 313 poztf ama heveslenmeyn dedi niye dedik bi hafta sonra kan verin öyle gidin dokotra diyinc ebz o gün bgn içimzde bi kuşku doktorlr nden bilmeden böyle aniden pat diye söylerler anlmıyorm