happy-5 benim de yüksekti aynı zamanda pcos da vardı. Adana da bir dr a gittim klomen ve prolaktin düşüren bir ilaç verdi. Gebe kalamadım. SakarYa da kendi Dr una gittim, her gün yürüyüş tavsiye etti ve ya spor yap dedi. 6 ay sonra olmazsa tekrar gel dedi. 6. Ayımda Çok şükür kendiliğimden hamile kaldım♥️