Esraekerrr Merhaba kizlar bugun gebeligimin 9.3 haftasindayim esimle birliktelik oldu. Rahim icinde yanma hissettim. Sonra dusa girdim ciktimda kahverengi sekilde kan bosaldi avuc ici kadar biraz uzandim tabi cok da korktum kirmziya dondu kan hastaneye gittik doktor bebek ve kesede bisey olmadi ni soyledi. Igne vurundum insallah bidaha basimaiza gelmez kizlar boyle bisey basina gelen varmi neden olmus olabilir
Deletedmom15257 Esraekerrr tahriş olmuş olabilir cnn eğer doktor bakmışsa sorun yok demişse korkma ilişkiyi beklet 12 haftadan sonra yap 4 ay olsun risk azalır
Seldaapk Esraekerrr öncelikle geçmiş olsun gebeliğin ilk 3 ayında cinsel birlikteliğe izin vermiyor doktorlar tutunma zamanında olduğu için bebek. isterseniz bu durumu doktorunuzla görüşün o daha net bilgi verir.
Deletedmom34 Esraekerrr Canım ilişkiye girmenin hiç bir sakıncası Yok riskin yoksa eğer. Tahriş olmuş olabilir bir sorunun olsa zaten söylerdi doktor korkma sırt üstü uzanmaya çalış biraz da ilişkiye ara ver korkma canım
Esraekerrr Deletedmom15257 Bundan Sonra Esimde Bende Dusunmuyoruz Hicbisey Karnimizdaki Bebekten Degerli Deyil Cok Sukur Bebekte Bisey Cikmadi Doktorda dedi Rahim Icinde Olabilir Diye Cok Tesekkur ederim Cevabiniz icin :)))
Esraekerrr Deletedmom434 Doktorum Sakincasi Yok Demisti Biraz ona Guvenerek oldu ama bundan sonra asla cok korktum
Esraekerrr Seldaapk Doktorum Bi sakincasi yok demisti aslinda bebekte bi sıkıntı yok kese etrafindada yok kanama baya olunca asiri korktum
Esraekerrr Deletedmom34 Öyle Yapiyorum Cok Saolun Cok Tesekkur Ederjm Allahim Kucaklarimizi Bos Birakmasin Insallah
Emine2222 Merhaba size bi sorum var ben bugün büyük abdestimi yaparken beyaz cok az sümüksü akinti biraz kati et gibiydi ama et degildi hani sizce bu normalmi teyzem normal dedi dahada gelmedi saten