Deletedmom83940 iki gün sonra ikinci trimester a giricem milletin bulantısı azalır benim ki artıyor nedeeeeğğğğnnn 😢
Elifderin34 Deletedmom83940 aynı sayılırız bende 2. trimester a giricem ama hala bulantılar var 3.ayın sonunda rahatlarsın diyor herkes umarım gerçekten öyle olur
Eminecak Deletedmom83940 moral bozmak gibi olmasin da 39 haftalık oldum ilaç içmeden günüm gecmiyor hele şu iki gündür ilac da işe yaramiyor dogum stresi midir nedir bilmiyorum cok fena midem
Deletedmom73711 Deletedmom83940 Valla 3. Trimester yaklaştık burda da siyatik ağrılar başladı, hamileliğin balayı kaçıncı aylardı ben kaçırdım galiba😂
Larakaya Deletedmom83940 herkezin bir değil canım benim bulantılarım 12. Haftada başlamıştı çok aşiri kusmuyordum ama 14 haftada ne yersem atıyordum sonra durdu şuan tekrar başlamış her şeyden midem bulanıyor inş senin öyle olmaz
Deletedmom83940 Elifderin34 doktorum da sordu bulantıların nasıl diye bende böyle böyle dedim bu haftalardan sonra geçer dedi 😢
Elifderin34 Deletedmom83940 inşallah geçer bir an önce hamileliğin en zorlu misafiri bulantılar :) cinsiyetiniz belli mi
Deletedmom83940 Eminecak ilaçta fayda etmiyor bana öyle bir bulanıyor ki ilacı içtiğim halde çıkarıyorum 😢
Larakaya Deletedmom83940 benim bebiş kız fazla bunlantim olmadı halam ve yengemin erkek onlar bulantı atağı geçiriyorlardi serom vurmadan kendilerine gelemiyorlardi
Eminecak Larakaya herkes oyle diyor cidden benim de erkek bulantilarim çok kötü oldu kizlar daha rahat geçiyormuş sanirim