Merhaba hamişler 39+2 ile doğum yaptım nasıl bir duyguydu derseniz sonu bi damla gözyaşı ile biten mutlu bi anne duygusuydu. Artk gelsin skldm diyordum pazartesi akşamı suyum geldi su mu idrar mı emin olamadım bekledim saat 22 gbi suyum olduğunu anladım kimseye bişey demedim. Eşim uyudu bn birazdan uyurum deyip başka şeylerle uğraştım sabaha doğmasana ikindine kesin doğururum die valize eşimle birlikte son kez baktık ağrım var dedim 2 gündür var dediğim için pek inanmadı bana ve uyumayı seçti bence iyi de oldu 😬 saat 1 den sonra sancım sklaştı başka odada sancımı karşıladım sancı arttıkça biraz daha heveslendim korktum bu arada ilk gebeliğim hemen hastaneye gitsem nst bağlayıp sancı çektirecekler ben gerek duymadım kimine gereksiz gelsede bebeğin hareketlerini hissettikçe cesaretim arttı.sancım süresinde yürüdüm çömeldim bol su içtim lavaboya geçtim kendime saat belirledim ama sancı arttıkça haber verme süremi kısalttım sabah 8 de giderim diyordum 7 oldu 6 oldu sabah ezanı okunsun oldu 🙂 saat3.30 gbi duşa girdim sıcak suyla duş alıp belimi rahatlatmak için sancı artınca inledim sanırım eşim farkedip geldi yanıma anlattım biraz daha kalayım dedim ama maalesef aileme haber verip hastaneye gittik dr u aramadım gecenin 4 ü oldgu için bence açıklığım en fazla 2-3 çıkacaktı o da beklesin diyecekti biz 4.30 da hastaneye giriş yaptık dr u aradılar ebe dışardan geldiği için haber verildi muayene yapıldı açıklığım 5 cm di sabah 7 ye kadar 8 cm oldu dr geldi benim sancı durdu açıklık da kaldı öyle 2 saat boyunca yoruldun diyerek yatırıldm ama içim hiç rahat değil açıklık ilerlemeyince dr sezeryana alırım bu gidişle deyince bn bi panikledim tekrar kalktım ayağa çömeldim ıkınma hissim gelince ıkınmaya başladım bebeğin başı görününce masaya alındım tabi ıkınırken fazla yoruldum masada kaldım öyle dr un desteği ile oğluşuma kavuştum biraz dikişim var ama çok şükür iyiym bgun 4. Günümüz biz kavuştuk darısı kavuşmayı bekleyen tüm hamişlere 💕💕