Kifayett nesi saçma canım bende de aynı korku var ben 29+0 ım 3 gün önce kontrolde 1.250 gram çıktı bebişim haftasına göre normal , benim korkum da ben 4.5 kg doğmuşum , kardeşim 5.200 , normal doğurmak istiyorum ama iri bebek olursa da riskli yani o sebeple bende korkuyorum , millet bebeği şişirmeye çalışıyor anne karnında anlamıyorum ben , 2500-4000 aralığında olması en sağlıklısı , insanlar sanıyor ki kilolu olunca çok iyi oluyor