Kbra91 36 haftada doğum kanalına gitmişti çok istiyorum normal doğum ama bugün kontrolüm vardı ya 38+4 oldu tekrar dönmüş Makat geliş dedi doktor 10 güne dönmesse sezeryan dedi. 😰😰
bebisimbenmmm Kbra91 yaa belli olmuyormus canm bazilari son anda bile donebiliyor seninle ayniyiz bu arada 😊
Gamzestetik Canım 34deyim benimkide saf makat pozisyonunda. eşinin yada birinin yrdımıyla şu pozisyonları dene dönen bebekler çokmuş böyle ama yalnızken yapma göbeginin üstüne düşme olabiliyormuş yanında biriyle yap https://instagram.com/spinningbabies?utm_source=ig_profile_share&igshid=fk1pqaay54az