aysecancan kuzum öncelik ile çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda lekelenmelerden kanamalardan kurtulursun bebişini sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏽 Herkesin gebeliği farklıdır bende yaşadım aynı şekilde ama bizim kan uyuşmazlığımız da vardı 6. Haftamda başladı 10. Haftamın sonuna kadar devam etti çoğu zaman günde bir iki ped değiştirdim bu süreçte hep dinlendim çok iş yapmadım ilişki de yasaktı zaten sadece progestan kullandım ve geçti kanama için de vücudunda olan pis kanı attığını ve bebeğin de sağlıklı olduğunu söyledi 3 ay düşük riskim oldu sonrasında o da geçti şuan 23 haftalığım çok şükür bir sorun yok kırmızı ve ağrılı kanama olmadığı sürece kahverengi kanamaların normal olduğunu söylemişti doktorum bu arada benim de ilk bebeğim karnımda ölmüştü çok zor bir durum rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏽