aysegul6044 Hamilelik sürecinde taşıyoruz bir nevi ama doğduktan hemen sonra öyle olmuyor. Artık o minicik bebeğin her şeyinden sorumlu olmaya başlıyoruz. Acısından, mutluluğundan, üzüntüsünden … Ve aksi bir durumda o ne kadar zorlanırsa biz daha fazla zorlanırız tabi ki. Benim arkadaşımın bebeğinin kalbinde sorun çıktı detaylı ultrasonda. Doğum yapacak doktor&hastane ona göre önlem aldı öncesinde. Aman onlar nasıl olsa doktor, bir şekilde bir şey olursa doğduktan sonra da hallederler dememek lazım bence. Tedbir her zaman önemli. Ben yapılmasından yanayım sonradan keşke dememek için. Ayrıca sadece bebek için değil ; sizin sağlığınız içinde fazlasıyla önemli. 🍃🙏🏼