Arkadaşlar 08.06.2022 tarihinde fetal dna için evime gelip kan aldılar sonuçların en geç 2 haftada çıkacağını söylediler ama bugün 17.gün oluyor ve daha sonuçlar gelmedi. Kan alan kişiyi aradım bugün, ilk defa böyle bisey olduğunu amerikadaki laboratuvar ile ilgili birimin iletişime geçtiğini söyledi muhtemelen sonuçlarınızda bisey çıkmıştır ondan emin olmak için tekrar bakıyorlardır dedi. İçime kurt düşürdü şu süreçte her cümle canımı sıkıyor iyice stres yaptım bugüne kadar aslında test sonucum temiz çıkar diye içim rahattı çünkü ense kalınlığı vs bulgusu yoktu, ikili taramada 368/1 risk çıktığı için yaptırdım. Ama kadın öyle dedikten sonra bütün herşeyimi alt üst etti hala sonuç bekliyoruz🤦🏻♀️ Böyle bisey yaşayan varmı sonucu geç çıkan kötü çıkan yada kötü olduğu için geç çıkan?