ogretmenHnmm canım bende Ebru abladan ovulasyon aldım. Aynı seninki gibi yumurtlama olduğunu anlayamadım fotoğraf gönderdim yaptığım tüm ovulasyonları 2 gün yumurtlamışım dünde yumurtam çatlamış. Bizde yumurtlamadan bi önceki akşam değerlendirmiştik bilmeden. 2.yumurtladığım akşam değerlendirmiştik onuda bilmeden. Dünde çatladı deyince dünde değerlendirdik. Sen nasıl fotoğraf yükledin bende yükliyim canım testleri