Aysll33
Doktorlar 19.haftada serklaj riskli dediği için malesef bende serklaj attırmadım ve yatarak geçirmeye çalıştım. Pessarımda vardı ama ona rağmen 23.haftada bir kayıp yaşadım. Rahim uzunluğum 27mm açıklığım 1cm di ona rağmen.
Burda daha ileri haftalarda dikiş attıranları görünce hep pişman oldum