Nskyhn biraz daha bekleseydi gelir miydi acaba ya da doktorlar riske atmamak için müdahale mi ediyorlar yani bu işin rutininde su gelişi olmasına rağmen demek ki herkeste gelmiyor 🤷🏻♀️
Kubrailkan su gelmeyince illa ki sezaryene mi alınıyor? Normal doğum mümkün olmuyor mu