Avcib sanada geçmiş olsun. Sıkıntıya düşme şekerle ilgili genelde doğumla geçen bişeymiş. Değerlerin kaç bilmiyorum ama dikkat edince gidiyo. Kilo bile verdim o ara ben. Hemşire beni korkutup ölene kadar kullanabilirsin demişti. Herkes bişey der eder kulak asma 🤗