srcataby bi arkadaşım doğum yaptı çok memnun kalmıştı gebeliği riskli oldugu için sadece şehir hastanesinde yapabiliyordu doğumunu. Ama bu tamamen şans sana gelicek olan ebe yada doktor kim olucak o önemli doğumda. Ben bi kaç kez dr. Serdar türklaya muayne oldum çok ilgili bi dr. Tavsiye ederim. Birde serhat diye bi dr var ona da asla gitmemeni öneririm çünkü benim sağlam bebeğime kalp atışı yok sen bu bebeğin 10 haftalık olduguna emin misin filan gibi bi konuşma yapmıştı bana alttan muayne etmek istedi kabul etmeyip pembe maviye gittim hemen ve herşey normaldi oradaki dr, seni doktorun muayne ettiğine emin misin diye dalga geçmişti hatta.