7+4 teyim .hamileligimi 4. Haftada kusma ,bulantiyla öğrendim. O günden beri de devam . Ilk hamileligimde de 3. Aya kadar kusuyor ve mide yanmasından hicbirsey yiyemiyordum ama bu hamileligim daha ağır geçiyor. Cunku tansiyonum birden düşüyor ve bulanık falan görüyorum. Prilam dr , metpamid , gasvin kullaniyorum ama hiç faydasını görmedim . 3 haftada 3 kilo verdim . Zamanla geçecek umarım