Duygucete 11 haftalık hamileyim azalttım ama bırakamıyorum herhangi bir tiksinmede olmuyor var mı öneri?
Talihimyokbahtimkara Duygucete Bende direk kestirip atamadım sigarayı malesef çok içmiyorum da bi yakıyorum biraz çekip vicdan yapıp söndürüyorum günde 2 tane falan içmiş oluyorum öyle öyle
Sans12 Duygucete ben 2 yıldır kullanmama ramen bırakamadım 3-4 tane ictim doktor kendini strese sokma bebekte girer iki 3 tane iç dedi 30 haftalık olduk 1 e düştüm bazen 2-3 yapıyorum ama genel olarak 1
Harikuya_Su Ben ilk öğrendiğimde direk bırakmıştım zaten eşim istemediğinden tek tük içiyordum 1 haftaya isteğim tamamen geçti benim canım istemiyor hiç ama etrafımda içen insanda yok ettafında içen varda işin zor canım ama bırakman lazım allah korusun bebeğin başına bişey gelirse ömür boyu onun vicdan azabına dayanmaktansa 9 ay içme onun sağlığından önemli değil kendini ikna etmekle başlıyor herşey doğduktan sonra yine istersen içersin hem bütçenize zarar hem bebeğe zararlı kalıtsal bi hastalık felan olsa allah korusun bunun günahını hiçbirimiz veremeyiz ömür boyu canım öyle düşün
Talihimyokbahtimkara Duygucete Sigarayı yakıp bir iki çekip nefsini köreltsen sadece yeterli gelmiyor mu yara şu incecik sigalar varya onlardan içsen falan
Oykusare97 8 ay içmedim son ay günde üç dört tane içiyorum şuan 37 haftalığım, depresyon cok olduğundan bende dayanamadım, emzirirken hiç içmemem lazım mış o daha önemliymiş
Curious Bende günde 1 tane daha az zararlı diye sarma sigara içiyorum, bırakmak istiyorum ama olmuyor, içmezsem daha çok strese girip zarar veriyor oluyorum diye düşünüyorum..