Kızlar merhaba, dün sağlık ocağına gittim tetanoz aşısı olmaya, bir de aç karnına kan verdim değerlerime bakmak istediler takiben. Bugün ebe aradı beni biraz önce kansızlık seviyem yani Hemoglinim sınırda imiş 11.3 müş. Normalde 12 16 arası normal olanmış. Sizde böyle bir durum yaşadınız mı? Ebe, ilaç yazıp yolladı bana onu alıp kullanmaya başlayacağım yalnız dün çıkan sonuçlarımı özelde ki doktoruma gönderdim b12 düşüklüğü de var bende onun dışında hiç bir sorun yok temiz sonuçlar dedi gözden mi kaçırdı acaba bu durumu bilemedim çok iyi bir doktor çünkü. İlaç içtiniz mi sizde bu durumda bilgilenmek istiyorum biraz🤲 İnternete baktığım zaman hemen bebek ölür vs yazıyor Allah korusun