Hanımlar bir şey sormak istiyorum başına gelen vardır belki.Yaklaşık bir haftadır ilk kahve rengi akıntı sonrasında rengi açığa dönen akıntım oldu. doktora gittim temastan ötürü olduğunu söyledi herseyim normal olduğunu söyledi sizde böyle bişey yaşayan var mı acaba ne zamana kadar sürüyor . 8 haftalık bu arada