Mero34_ Lahinnn teşekkür ederim hayır kesilmeyi değil dokunmalari hissettim değişik bir his acı Yok ama bebek çıkarken baskı vardi goremedm ama birileri bastı aldı bebeği bagrdm baya 😔😔
Mero34_ Lahinnn birde uyuşuk olmam lazımdı ameliyat çıkışi ama tam uyuşuk değildim sanki acı vardı hemen ağrı kesici yapmadılar söylememe rağmen çok acı çektim
nurcan_26g Ebru245 iki dogumumda spinal ikisinde de hastaneden yürüyerek çıktım 4.gun tam anlamıyla çok daha iyiydim tam 7.gunumde de süpürge yapmaya başladım öncesinde de yavaş yavaş toz alma makineye biseyler koyma vs yapıyordum