Bende26. Haftadayım günü gününü tutmuyor. Bazı sabahlar hareket ediyor gün içinde sürekli hareketli. Bazen de çikolata da yesem uzansam da dürtsemde hareket etmiyor asla. Senin bebişte bence oynar akşamı bekle . Geçen gün de ben uyudum nerdeyse hiç hareket etmemişti o gün. Gece gözümü açtım eşim uyanmış eli karnımda bebişte öyle oynuyor ki. Fırsattan istifade baba oğul oynuyorux diyo :) Cidden gece daha çok oynuyolar sanırım