susuderler bende ikizlerime hamileyim ama ben anne yanı yada park yatak tercih etmedim.direk iki tane sonradan büyüyebilen beşik aldım birde dolap aldım.direk odalarında yatırcam çnkü benim yatak odam çok soğuk oluyor birde küçük beşik alındığı zaman 3 sene sona tekrar yatak karyola arayışına giriliyor.odalarına birde tek kişilk yatak olabilen koltuklardan sipariş verdim gece eşimle beraber dönğşümlü olarak orda takılırız😄