Duygu20 Kizlar tokluk 1. Saatim 148 cikti yuksek mi saglik ocagindaki doktorum normal dedi kadin doğumcu görmedi dhaa kafam cok karisti yardimci olabilcek olan var mı
Esen Duygu20 yuksek biraz 140 altında olması lazım muhtemelen diyet yaptırır diyetisyene gönderip yada dahileyeye
Bilge35 Duygu20 sınırın biraz üstü sana gebelik şekerin var demez doktor sadece biraz dikkatli beslenirsin. Bu arada kaçlık içtin. Eğer 50 likse tekrar isteyebilir
deletedmom6295 Duygu20 dahiliyeye yönlendirebilir 100 lük yükleme isteyebilir sknırdan biraz yukarıda çıkmış
Mavi20 Duygu20 benim ilk önce açlık ve tokluk islerim ölçüldü çıkan sonuçlara göre şeker yüklemesi yapacağız dedi doktorum 130 tokluk çıktı ve şeker yüklemesi yapmayacağım sana dedi aile hekimim 140 üzeri olanlar gebelik şekeri olarak kabul ediliyormuş. 🤔
Duygu20 Bilge35 seker icmedm kadin dogum doktorum ara ara git tokluk şekerine baktir dedi baktiriyorum ara ara
deletedmom6295 Duygu20 diyet yapıyorum ben kritik haftalardayım 25-27 arasını atlatırsam inşallah insüline gerek kalmadan devam ederim diye düşünüyorum