Merhaba kızlar. Ikı haftadır cok fazla ayakta kaldıgımda ya da cok yurudugumde yoruldugumda pelvis kemiği ve bel agrısından duramıyorum. Gecelerı ağrıya uyanıyorım ve butun gun gecmıyor. Doktoruma soylerım magnezyum ıceren bı ılac verdı ama tam anlamıyla gecmedı. Bu durumu yasayan var mı neler yaptınız. Acaba bebek kanala yerlestıgı ıcın mı kemıkler agrıyor