Bugün itibariyle tam 35 haftalık olduk sabah kontrolüm vardı bebeğin kilosuna 2260 gram dedi bana çok az geliyor birde ben serklajlıyım 36. Haftada yani haftaya dikişler alınacak artık bebiş ne zaman gelirse haftaya kadar 2500 kilo olmaz gibi geliyor ve 2500 altında olursa küvöze girer mi ? 😣😣😣