Ben 36 haftalık hamileyim bebeğimin kafası 39 hafta.. doktora ısrarla her şeyi sordum en ufak sıkıntı yok genetik dedi. Koca kafalı zeki olacak diye de espri yapar hala. Yani sorun teşkil etmiyor tek sorunumuz sezaryen olmak zorundayım kafasının çapı 10 oldu icin..