Hbbkarabey 34 haftadayım adet olacakmışım gibi ağrım var, normal mi aynı durumu yaşayanlar var mı ? Çok ağrıyor ne yapsam geçer.
Neseeli Hbbkarabey bende de 34 ten sonra başladı adet sancısı şeklinde 36 haftalığım şu an günde iki kez oluyor canım normal geçen hafta ntsye girdim sancım yok yani yalancı sancılar bunlar
Mercimeginannesi15 Hende 33 haftanın sonlarinda başladı ağrılarım heryerim agriyo yani af edersiniz şeyim felan acıyi sizliyo
nbhtcni Bende 33 haftam dayım benimde rahmine doğru bi sancı var sabahtan beri. Geçmedide. Dayanılmayacak gibi değil ama var bi sancı
Yesim619 Hbbkarabey normal canım regl ağrısı gibi vuruyor doğuma hazırlık sancıları ymis bı diğer adıyla yalancı sancılar