Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 34 haftadan Ankara şehir Hastanesi’nde doğum yapacak ve kontrol için giden var mı?
Mehtapca06 Gulcandnrts ben kontrol icin gidiyordum ilk dogumu orada yaptim ama simdi ikinciyi Gölbaşındaki yeni yapilan hastanede yapmaya karar verdim sartlar daha güzel
suleceren Gulcandnrts muayene için 1 kere şehir hastanesine 1 kerede gataya gittin gatadan daha memnun kaldım. Ama doğum için bende karar veremedim
Mutlubebekannee Mehtapca06 Gölbaşında yeni hastanemi yapılmış Gölbaşı devlet hastanesindemi bahsediyorsunuz
Mehtapca06 Gulcandnrts valla uzak da olsa eger aniden olmazsa doğumun düşün derim otel gibi şehit ahmet Özsoy hastanesi
Mehtapca06 Mutlubebekannee Gölbaşı havsak kapandi şimdi özel harekatin o tarafa yeniden hastane yapıldı Sehit ahmet Özsoy diye
Mehtapca06 Mutlubebekannee Tuğrul hocaya gidiyorum cok anlayışlı merak ettiğim herseyi soruyorum ve muayeneleri hızlı ayrica kendi eğitim olarak daha donanımlı normalde vajinal bölgelerde plastik cerrahi üzerinede uzmanlık yapiyor.