Msmte Merhaba hanımlar ben 37 haftalık hamileyim doktorum kan testi istedi dogum yakın dıye ve TDBK., RDW, PDW değerlerim yüksek çıktı. Daha önce normaldi ama. Başına son ayda böyle bişey gelen var mı? Birde bunların ne oldugunu bilen var mı?
Gulseren06 Msmte merhaba bende de pdw %74 çıktı siz doktorunuza danıstınızmı bişey dedimi ben bir hafta sonra förünceğim doktora çok merak ettim😔