Ddeva123 Kızlar yazın buzluğunuza neler atıyorsunuz? Ben daha önce hiç bi şeyler hazırlayıp atmadım ama bebekten sonra yemek işim kolaylaşsın istiyorum.sizlerden fikir almak istedim 😊
minik_koala_ve_annesi Ddeva123 manti,karni yariklik,icli kofte,yaprak sarmasi,lahana sarmasi,yesil fasulye,bamya,katmer,kete pogaca,kabak cicegi dolmasi,sulu kofte,sigara boregi bunlardan koyuyorum
Doga_deniz Ddeva123 yeşil fasülyeyi patlıcanı tencereye atıp pişirecek şekilde koyuyorum her şeyini ekleyip. Kızarmış patlıcan biber içli köfte sarma mantı her türden börek poğaça kurabiye. Köfteyi her zaman bol yoğurup yuvarlayıp atarım zaten. Bazı otlar var bizim orda yemeklik onlardan koyuyorum yani her şeyi atarım genelde. Kışın bi de bebek küçükse çok çok rahat oluyo buzluktan al tencereye at pişsin
afroditt İçli köfte yapıp koyabilirsin sarmayı da sar pişirmeden kat ben yapıyorum lahmacun içi vs hazırlıyorum buzluğa katıyorum canım isterse akşamdan çıkarıyorum sabah fırına gönderiyorum fasulye konservesi vs de katabilirsin
Ddeva123 kahvesever__ mozaik pasta yapıp koysak aylarca durur mu öyle ? Yemek için çıkarıp çözülmesini mi bekleyeceğiz yoksa direk buzluktan çıkarıp dilebiliyor muyuz
Ahsenmom minik_koala_ve_annesi lahana sarması nasıl oluyor Bende sarıp koymayı düşünüyorum bazı kişiler iyi olmuyor pişince dedi
Ddeva123 minik_koala_ve_annesi kabak çiçeği dolmasını yapabiliyor musun ya maşallah buradaki hanımlar çok marifetli 🤩🤩
minik_koala_ve_annesi Ahsenmom gayet guzel oluyor kislik beyaz lahanayi sariyorum buzlukta dondurup yazinda cikarip pisiriyorum
Uzel35 @Ddeva123 Mantı, Taze fasulye, bamya, közlenmiş patlıcan ve biber ,kızartması biber, patlıcan yemeği, içli köfte,sarma, sigara böreği
Ddeva123 Doga_deniz poğaça kurabiye bunları aynı börek gibi hazırlayıp çiğden donduruyoruz değil mi ?
minik_koala_ve_annesi Ddeva123 evet canim cok guzel oluyor 🥰tesekkur ederim eminim sizde oylesinizdir🥰😇
gozdeyagci Ddeva123 fiyatlar çok pahalı olduğu için bir şey atmadım. Kış sebzelerini yerim diye düşündüm.
Ddeva123 gozdeyagci normalde bende hiçbir şey atmıyorum çünkü çok beceremiyorum açıkçası genelde de aperatif şeyler yiyoruz.ama bebekten sonra buzluğu doldurayım elimin altında bir şeyler olsun istedim.yoksa her mevsimin sebzesi o zaman yendiğinde güzel
funnymummy Ddeva123 yok yok pişirip ilk sıcağı çıktıktan sonra koyuyorum ben sonra da çıkarıp 5 dakka fırında ısıttım mı tamamdır
Doga_deniz Ddeva123 Ben pişirip sıcakken poşetleyip koyuyorum. Poğaça hamurunu bilmiyorum ama kurabiye hamuru da koyuluyo. Poğaçayı buzluyken ocağın en kısık ateşinde ağzını kapatıp ısıtıyorum kurabiyeyi normal dışarı çıkarıyorum buzu çözülünce yiyoruz taptaze kalıyo poğaça sıcak sıcak yeni yapılmış gibi oluyo özellikle
ErhanKubra Ddeva123 hamburger köftesi İçli köfte Poğaça Sigara böreği Sarma içi yada sarma Haşlanmış Taze fasulye Haşlanmış ıspanak Şimdilik aklıma bunlar geliyor
funnymummy Ddeva123 hazırlayıp dolaba atması çok güzel rahat oluyor börek içli köfte sarma felan ani bir durumda bayağı kurtarıcı oluyor