Zzzeynep Herkese merhabalar hamişler 👐🏻👐🏻 Size az sancıyla geceden sabaha olan doğumumu anlatmak istiyorum 😍 11 Eylül günü bebeğimin kalp atışlarını dinlemek için sağlık ocağına gittiğimde hemşire kalp atışlarının çok hızlı olduğunu acilen hastaneye gitmem gerektiğini belki kordon dolandığı için böyle olmuş olabileceğini söyledi çok korktum ve hemen hastaneye gittim doktorum nst ye bağladı sancım çıkmadı ultrason muayenesinde de bebeğimin gayet iyi olduğunu söyledi ve ben çok rahatladım ama alttan muayenede sadece 1 cm açıklık olduğunu ve daha başının çok geride olduğunu söyledi. Bu arada 39.2 idi günüm. Sonra eve geldik ertesi gün akşam bir buçuk saat kadar yürüdükten sonra eve geldim ve belimden bir ağrı girdiğini hissettim ama kimseye bişey demedim gece sabaha kadar uyku uyumadan sancı çektim sonra saat on gibi sıcak suya oturdum 20 dakika kadar çıktım baktım artık daha dayanamıyorum hemen eşimi aradım ve hastaneye gittik. Doktorum hemen alttan muayene etti ve ben şok 8 cm açıklık var 😯😯 hemen yatışım yapıldı sancımı hiç o kadar yüksek hissetmedim ama sonra suni sancı verildi canım annem çok yardımcı oldu bana Allah onu başımdan eksik etmesin inşallah ve ben iki saat kadar daha sancı çektikten sonra doğumhaneye alındım ilk başta ıkınmakta zorluk çektim ama en son doktorum saçlarını görüyorum güçlü ıkın kızım dedi ve ben ebenin de yardımıyla son kez ıkındım ve kızım artık doğmuştu onu gördüğüm anda bütün acım bitti yanağıma koyduklarında ki his inanılmazdı o kadar huzurlu hissettim ki ve anne diye bağırıp ağlamaya başladım 😢😢😢 daha sonra dikişim atıldı ve tekrar beni sancı odasına alıp orda bi saat kadar beklettiler daha sonra prensesim geldi emzirdim üzerimi değiştim hazırlandım ve odama çıktım. Çok şükür sütüm de hemen geldi bi gece hastanede kaldıktan sonra sabah çıkışımızı yaptık şimdi yanımda uyuyo kuzum 😍😍Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻. Bu arada çok uzun olmuş ya hakkınızı helal edin 😂😂
Nurcankarakaya Zzzeynep ay maşallah canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin hikayeni okuyunca bizimki nasıl olucak nasıl doğurucaz diyorum 😍😂
Minikannecik Zzzeynep Yaaaa😢Hayırlı olsun canım nekadar güzel bi doğum olmuş Rabbim bizede nasip etsin inşallah bizde 38+2 olduk bende çok sabırsız ve heyecanlıyım...o son haftanda ne gibi değisiklik brlirtiler vardı acaba💕?
Aysedgrlikrkmz Zzzeynep ay ne güzel maşallah yaaa Rabbim uzun güzel ömürler versin 🙏🏼 Benim gibi isteyen herkese hayırlısıyla sağlıklı akıllı evlatlar ve bu güzel duyguları nasip etsin Rabbim inşaallah 🙏🏼
Tuba704 Zzzeynep maşallah size ne güZel 8 cm açıklık şanslısınız Allah hayırlı huzurlu ömürler nasip etsin meleğinize 🙏 Sanırım bol yürüyüş yaptınız o kadar açılmayı evde güzel karşılamışsınız🙈 En zor tarafı hangisiydi doğumun? 🙈
Zzzeynep Minikannecik Amin sağolun daha kolay doğum size de nasip olur inşallah 😍🤲🏻 Valla benim nişanım geldi nerdeyse bir hafta bekledim öyle bide son haftamda belimde ağrılar vardı hafif hafif ama doğum sancısı çektiğim günkü bel ağrısı diğerlerinden daha farklıydı yani böyle anlatılacak gibi bişey değil insan yaşayınca anlıyor
Minikannecik Zzzeynep Anladım canım sağol... Biyerim ağridiğinda hic bukadar sevineceğim aklıma gelmezdi ufacik bi agrim olsa heyecanlanıyorum benimde belimde karnimda hafif hafif agrilar var ama ...Hayirlisi bakalim nezaman gelecek miniğim
Zzzeynep Aysedgrlikrkmz Amin Allah razı olsun 🤲🏻😍 Rabbim tez zamanda sizi de sevindirsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
mehtap28 8 cm aciklik mii 😱😱😱 yürüyüsten kaynaklanmis olabilir mi acaba, ayy cok güzell bi hikaye darisi basimiza insallah 🤲🏻 Bu arada meleginle musmutlu zamanlariniz olsun insallah 😇
Zzzeynep mehtap28 Evet yürüyüşten olmuş olabilir bide suya falan oturmak da çok iyi geliyor 😌😌 daha kolay doğumlar size de nasip olsun inşallah 🤲🏻 Amin inşallah 🤲🏻😍😍
Zzzeynep Tuba704 Yürüyüş hurma eğilip kalkma hareketleri falan çok yaptım sancı vurdukça he bide secde pozisyonuna gidip kalçamla daire hareketleri yaptım çok şükür açıklığım çok oldu 🤲🏻😍😍 en zor tarafı bence ıkınmaktı 😣 zaten ilk başta çok zorlandım 😑
Kubravci Zzzeynep sıcak suyu nasıl oturdun acaba leğene falan mı koydun sıcaklık derecesi nasıldı Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin
Zzzeynep Kubravci Çok yakar derecede sıcak değil ama çok da soğuk olmicak şekilde suyu genişçe bi leğene doldurup oturdum ben
Felsefe2409 Zzzeynep ayaklarınızı da soktunuz mu boyle cömelerek otururuz ya o sekılde dimi alaturka wc lerde durdumuz gibi