ebrugrslszr Kızlar 1 aylık hamileyim bayramdan sonra doktora gidicem daha erken diye samsun bafra devlet hastanesinde önerdiğiniz doktor var mı ? Özellikle sezaryan olupta önerdiğiniz memnun kaldığınız ??
maviananas ebrugrslszr ben devlet hastanesinde doğum yapmadım ama Sefa Yüksel diye bir doktor vardı galiba onu iyi diye duymuştum
ebrugrslszr maviananas evet herkes sefa yükseli öneriyo bide buraya sormak istemiştim teşekkür ederim inşallah doğum yapan kişilerde cvp verirler ya bende ilk doğumumu özelde yaptım o yüzden devlet hastanelerine karşı biraz önyargım var malesef
maviananas ebrugrslszr ben bafranın yerlisi değilim doktorları da bilmıyordum haliyle ilk hamile kaldığımda buraya sormuştum ama pek cevap veren olmamıştı Bafrada olan pek yok galiba burda🫤 bende hiç gitmedim oraya ama geçenlerde bir arkadaş orda normal doğum yapmıştı pek memnun kalmamış umursamaz davranıyorlar demişti
ebrugrslszr maviananas bende yerlisi değilimde eşim bafralı buraya taşındık 3 senedir burdayız açıkcası pek güvenemiyorum özel hastaneden farkı yok diyolar çoğu bende öyle duydum ben sezeryan olcam hemde belden uyusturmalı istiyorum ilk doğumumda o şekilde olmuştu o yüzden korkuyorum