Zehraa12 gümüş kapak dogumdan önce başlanarak hergün 1 2 saat takılıyor ve gögus ucu yara olmasın diye, eger yara olduysada iyilestiriyor. Iyilestirici etkisi var yani. Emzirme sirasinda kullanilmaz gogus ucunu kapatiyor cunku.
Philips avent gögüs kalkanida yine gogus ucuna takiliyor ama emzirme yapmadigin zamanlarda, hem oranın hava almasini sagliyor hemde ic camasiriyla falan teması engelleyerek acı olmasını engelliyor.
Ikisinide aldım ve henüz kullanmadım ama bilgilerim bu sekilde :)