Kızlar hamilelikte daha fazla kararma yaşadım, önceden lazere gidiyordum çok güzeldi, hamilelik boyunca hep aldata gittim acaba ağdadan mı kararma oldu hormonlardan mı anlamıyorum, genital ve koltuk altı kararması çok kötü :( şu an bir kreme başladım bitkisel önceden iyi gelmişti, umarım işe yarar. Sizin kararmanız oldu mu doğumdan sonra geçti mi nasıl baş ettiniz fikirlerinizi merak ediyorum.🌸