kaderr000 Merhaba hanımlar pazartesi 39 haftalık oluyoruz doktorumuz suni sancıyla doğumu başlatır mı yoksa bekler miyiz ? Sizlerde nasıl oldu
ozgekosaraytekin kaderr000 kendiliğinden başlatılmazsa suniyle başlatırmıyız diye sormuştum doktoruma, en azından 1-2 cm açılma olmalı suni verebilmemiz için dedi.
Nur123aa kaderr000 bana haftaniz erken gibi geldi normalde suni için 41 diyorlar en son çare olarak ama doktorunuz dediyse bı bildiği vardır canım 👍
Mehtapca06 kaderr000 o zaman talep edersen 38 den sonra baslatabilirler ben erdem hastanesinden istanbula gidersem diye bilgi almıştım 2500 tl ye yaptiriyorlar
Mehtapca06 Harleyqueen inşallah sizinki demek ki bizim doktordan iyi çünkü bu doktora bagli bak simdi ki doktorum 39+2 de yatis verecek