Lito Slm kızlar bebeğime kıyafet alicam yeni doğan alt üst takkimmi yoksa tullumu daha kullanışlı 03 aymi almalıyım hangisi daha killanisli
Tugce3441 Lito çok yenıdogan almadım 40 I çıktıktan sonra giyemıyor alt üst aldım en azından altını kırletse altı çıkarırım tulumda tamamen soyuyorsun bebeği zaten kendını topladığında kış olacak kalın giydirecem o yüzden bıraz genıs aldım gerçi her annenın fıkrı degısıktır
aysun_4816 Hanımlar ben şimdi valiz hazırlıyorum doğum için , alt li üstlü yandan çıtçıtlı olan takımlardan 5 tane aldım içinde beyaz çok ince atleti de oluyor. 7-8 tane de zıbın 0-3 ay aldım gerisini 3-6 aldım.