Fatma_Nurrrr Ben 3 ay kadar sürekli bebeğimi onda yatırdım. Gazlı bir bebekti bazen gazı çıkmıyordu çok korkuyordum gece yatarken kusar falan diye en azından içim rahat yattım. Ve benimki kiraz çekirdekliydi o da gaz sorunumuza çok iyi geldi. 3 aydan sonra onda yatırmadım ama banyodan sonra ona yatırıp giydiriyordum. 7 aylık olana kadar kullandım o şekil. Bana göre enn çok kullandığım ve gerekli ürün olmuştu.