cigdem4154 Kocaeli konak hastanesinde doğum yapan var mı? Dün doktorum doğum için kıyafet getirmem gerektiğini söyledi önlük vermiyorlar mı normalde ?
hunilimom cigdem4154 bilmem hiç duymadım özelde de devlette de doğum yapan herkese veriliyor normalde arkaasi ipli oluyor veya düğmeli terlik anlarım yürüyüş için kolay oluyor ama normal kıyafet ile zor olur
Gizem41 cigdem4154 normal doğum ise belki ondan demiştir ben orda doğum yaptım 2018 yılında önlük vermişlerdi cok inceydi
Esilamasal cigdem4154 doğum ücreti ne kadar acaba konakta bir bilginiz varmi birde hangi doktora gidiyorsunuz
cigdem4154 Tugce3441 yok hayır doğumu da onunla yapacaksın dedi rahat bir tunik ve terlik getir doğumhanede yürüyüş yaptırcaz doğumu da üzerindeki ile yaparsın dedi brnde önlük vermiyor musunuz dedim çok ince onlar falan dedi 🙄
hunilimom cigdem4154 ince ise iç gosteriyor ise belki ondandır ben devlettw yaptım kalındı iç gösterme felan yoktu normal dogumdu
cigdem4154 Esilamasal evet çok memnunum doktorumdan çok tatlı dilli herşeyi çok ince detaylı bir şekilde anlatıyor 😊
Esilamasal Teşekkür ederim cevaplarınız için bende doğumu orda düşünüyorum şuan devlet hastanesine gidiyorum