Merhaba anneler benim bebeğin başı 1 2 hafta önden gidiyor normalde doğum 25 Temmuz gösteriyor ama sanki o zamana kalmayacak gibi bir his var içimde . Kasıklarımda rahmimde çok hissediyorum deyince tekmeleri ebe bir baktı doğum kanalına daha girmemiş ama pozisyonu iyi dedi .