nedime09 17. Haftamdan beri hissediyorum düzenli 28 haftaligiz ama az bı zaman hissetmesem de korkuya kapıliyorum hemen geçen doktora çok hareketli az hareket hissetmeyince korkuyorum dedim öyle şey mi olur dedi günde iki üç seyrime bile yeterli bu haftalarda zaten haretini kontrol edin diye söylemiyoruz daha dedi benim de içim rahatladı çünkü çok hissetmesem bile doktorun dediği iki üç kez bile seğrise yeter dedi