Ormanmeyveli yok girmedim ultrasonla baktı bebeğim doğum pozisyonunu almış, doktorumun kontrol etmek istediği şey doğum kanalına girip girmemesiydi. Kasılmayı günde 1-2 kez yaşıyorsan sorun değil, çok sık olmaya başlarsa ve 10-15 dakika da bir gelirse hemen beni arayıp hastaneye gel demişti. Bi sorun olacağını sanmıyorum canım ama çok rahatsızsan doktorunla konuş istersen