Kelebekdegilkepenek Pinarhmglu1 ikiside karından usg m canım, çünkü 6 haftalık olanda erkek 7 haftalık olanda kız görünüyor 😂
Senalay Kelebekdegilkepenek evet karından ultrason bu. 2 hafta sonra öğrenicem burdan yazarım sonucu 🥰
Kelebekdegilkepenek Senalay bende teorisyenin yalancısıyım 😂 şaka bir yana kendimin 2 gebeliğinde ve yakınlarımın gebeliklerinde teori tuttu, 7. haftadan itibaren biliyorduk cinsiyeti.Ancak Rahimlerde olanı ancak Allah c.c. bilir, sağlıkla gelsin 🤗
Ozge11 Kelebekdegilkepenek Bana da bakar mısın canım ister istemez merak ediyorum 🙈🌸 7 hafta karından usg
gozdehun Biranneikibebe tabi mutluresim yazın resimi sevin bcmode tam görünümü secin ve kopyalayın ❤️Buraya da yapıstıracaksınız
Lizbonn Kelebekdegilkepenek canım bana da bakar mısın karından bakıldı https://resimyukle.io/r/diycT9qGiQ