seda2209 beta takibi yapmalı, hemen bebek yok kürtaj demiş biri aşağıda. Belli bir betadan sonra kese görünür , zamanla oluşuyor. 2 gün arayla aynı saatlerde kan vermeli, yükseliyor mu diye. 1500 geçince de genelde kese görünüyor. İnşallah sağlıklı devam eder